(095) 561 86 71

Варіанти проведення електронних торгів

Проведення закупівель або ж організація електронних торгів може мати різний вигляд в залежності від того, який спосіб буде обрано для виконання таких процедур. На сьогодні, прийнято розрізняти декілька основних варіантів проведення електронних торгів.

Що стосується самого процесу пошуку оголошень з торгами, то це потрібно робити на електронних майданчиках. 

Важливою умовою при виборі такого сайта завжди буде акредитація в ПроЗорро. На сьогодні, таких майданчиків більше 10-ти і серед всіх цих сервісів можна легко обрати зручний, функціональний та надійний ресурс.

До числа таких можна віднести сайт uub.in.ua. Українська універсальна біржа є одним з перших майданчиків, що отримав акредитацію в ПроЗорро й на сьогодні вважається популярним та дійсно зручним в користуванні сервісом.

Які є способи проведення електронних торгів

Варто розуміти, що електронні торги – це лише етап, на якому кожен з учасників може подати свою пропозицію, після чого підвищувати її або знижувати, в залежності від конкретно обраної процедури.

До основних варіантів проведення конкурентних торгів можна віднести:

  • Аукціон – він може проводитися в відкритому або закритому форматі. Більш популярними є саме відкриті електронні торги. Організатор торгів з самого початку вказує максимальну вартість, після чого учасники надають вже свої власної пропозиції, поступово їх знижуючи. Це відбувається до тих пір, доки не буде виявлено переможця;
  • Конкурс – такий формат торгів проводиться у випадках, коли серед важливих критеріїв ставить не тільки економічна складова, але й інші критерії. В такому випадку, враховується вже репутація, досвід й багато інших аспектів;
  • Запит пропозицій – в такому форматі учасники надають свої пропозиції з цінами та характеристиками. Переможцем стає користувач, який зміг запропонувати найбільш оптимальні умови;
  • Запит котирувань – за своїм принципом даний варіант дуже сильно нагадує звичайний аукціон. Різниця лише в тому, що тут є максимально допустимий поріг вартості одного лоту. Відповідно, переможцем в торгах стає той учасник, що запропонував найменшу ціну;

Кожен формат має свої переваги та недоліки, але завжди знаходяться користувачі, які зацікавлені в тому, щоб взяти участь в будь-якому форматі торгів. Питання лише в тому, яка кількість учасників буде готова погодитися на запропоновані умови.