(095) 561 86 71

Що таке електронна платформа

Давайте спочатку вирішимо, що таке електронна платформа. Користувач повинен визначити, яку функцію він буде виконувати для нього.

Електронна платформа – це спеціальний інструмент, підготовлений для участі та організації в аукціонах на електронному рівні. Основна роль тут належить компанії Прозорро.Продажі товару здійснюється за рахунок лотів. Компанії потрібно багато часу, щоб їх знайти. Виявляється, для того, щоб організувати або взяти участь в електронних аукціонах, потрібно вибрати сайт одного рівня. Це стане ключем до прозорості системи. Тут ключову роль відіграють продажі.

Для чого призначені електронні платформи?

Усі джерела надаються через електронні платформи. Тому багато користувачів можуть збентежитися. Скажімо, навіщо потрібні електронні платформи, якщо можна відразу зареєструватися в системі. В результаті сайту Прозорро не під силу стільки користувачів приймати, тому зробили додатковий бонус для бірж, котрі співпрацюють в системі Прозорро. Давайте поглянемо на них:

  1. Правило дворівневої системи. Жодна система не може захопити настільки більше інформації, ніж усі 40 сайтів. Усі учасники ведуть сумлінну «гру» і насправді не конфліктують між собою.
  2. Сайти можуть надавати консультаційні послуги для кожного аукціону. Для цього вам потрібно провести певну кількість лотів, супроводжувати будь -якого можливого клієнта, допомогти йому зрозуміти систему аукціону.

Обов’язки електронних платформ, їх функції:

  • допуск усіх користувачів до електронних аукціонів. Для цього вам потрібно зареєструватися в Prozorro;
  • перевірка всіх документів, які можуть підтвердити документи та властивості ідентифікації. Також за її підтримки перевіряється реальна інформація про всіх учасників аукціону;
  • зберігаючи отриману інформацію, її не слід передавати третім особам;
  • підтримка організатора, формування функціоналу;
  • його реалізація, пошук певних видів інструментів, які використовуються для лотів;
  • ви можете підписатися на відомі лоти, рекламувати їх у рейтингу.

Діалогова процедура закупівлі

Діалогова процедура закупівлі – це захід, що використовується замовником, як виняток і відповідно до якого замовник оформлення контракту про придбання з одним або декількома учасниками слідом проведеного з ними діалогу. Для виконання діалогової процедури необхідне рішення комітету тендера, оформлене в протокол. Велика келькість корисної інформації є на порталі https://sale.uub.com.ua/ru/news/zemelqnyj-aukcion-u-m-kyqiv-na-elektronnomu-majdanchyku-uub

Головні відмінності процедури переговорів від загальнодоступних торгів і діалогу конкуренції: 

  • при здійсненні процедури діалогів закупівлі не допускається аукціон; 
  • процедура переговорів не передбачає організацію і доступність офіційних паперів тендера; 
  • час процесу даного заходу обмежена; замовник застосовує процедуру діалогів, як виняток і лише при існуванні та підтвердженні документами одного з обґрунтувань, які наведені в частині 2 статті 35 Законодавчого акту України «Про державні закупівлі».

Параметри кваліфікації

В момент проведення даної операції замовник вимагає від учасників надання ними відомостей, які доводять їх відповідність критеріям підготовленості таким як: 

  • наявність співробітників і технічної і матеріальної бази; 
  • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 
  • існування ділових паперів і наявність серйозного досвіду виконання аналогічного договору.

Замовнику не слід встановлювати підтвердження критеріїв підготовленості для учасників, коли предметом закупівлі стають: 

  • нафта, сирі продукти з нафти; 
  • електрику, послуги з її розподілу і передачі; 
  • централізоване теплопостачання; 
  • централізована доставка гарячої води; 
  • послуги з централізованого постачання тепла; 
  • послуги пошти; 
  • поштові марки і конверти з марками; 
  • послуги з доставки та трансляції теле- і радіосигналів; 
  • послуги з централізованого постачання водою або відведення води; 
  • послуги по поїздках залізничним транспортом громадського користування.

В процедурі діалогу можуть відбутися зміни і її можна проводити по зменшеному часу в разі потреби в проведенні закупівлі, обумовленої при виникненні окремих обставин, які зачіпають соціальні та економічні проблеми, які роблять нездійсненним дотримання замовниками часу для здійснення тендеру.

Оформлення договору

Оформлять контракт за процедурою діалогів замовнику з учасником дозволено не раніше ніж за десять днів з дня розміщення повідомлення про бажання оформити контракт (при стислій процедурі – не раніше ніж через п’ять днів) і не пізніше 35 днів (по стислій процедурі не пізніше 20 днів) з дня публікації на веб-сайті Уповноваженого органу повідомлення про бажання оформити контракт за підсумками використання діалогової процедури закупівлі.